The day before - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van StefanieLaura Spain - WaarBenJij.nu The day before - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van StefanieLaura Spain - WaarBenJij.nu

The day before

Blijf op de hoogte en volg StefanieLaura

26 Juli 2012 | Nederland, Nijmegen

Lieve Allemaal,

Het is weer zo ver, we hebben onze rugzakken ingepakt en zijn klaar voor de volgende reis vol blunders, hiite, bier, mannen, zweet en beren op de weg :)

Ook deze zomer gaan we proberen jullie op de hoogte te houden van ons wel en wee.

Dikke kus, we will survive!


  • 27 Juli 2012 - 14:37

    En Nu Al In Griekenland!:

    En nu dus blijkbaar al goed en wel in Lavrio aangekomen om de bus naar een camping te nemen? Gaat lekker dus. En och, zo'n temperatuurtje van 42 graden, daar worden jullie doorgewinterde(!) backpackers toch niet warm of koud van? Genieten dus! Groetjes, Ton xx

  • 27 Juli 2012 - 17:45

    JOS:

    Haaaa Stelletje mafkezen van het eerste uur (deel 2 inmiddels)

    Waaaaar is die foto van Mr. Nilsson nou? Ik ga de foto's van Groningen NU op de computer zetten en dan verwacht ik de volgende keer dat jullie profielfoto de vorm van een aap (met slaapmasker en mexicaanse hoed) heeft aangenomen.
    Geniet ervan lieverds en ik zal jullie berichten met veel genot lezen en hopelijk ook in real life horen!!

    Dikke dikke lebber

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

StefanieLaura

-

Actief sinds 15 Juli 2011
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 14550

Voorgaande reizen:

11 Maart 2015 - 02 April 2015

Thailand 2015

28 April 2014 - 15 Juli 2014

Zuid-Amerika 2014

26 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

Ik en mijn rugzak

30 Juli 2011 - 30 Augustus 2011

Mijn Rugzak en Ik

Landen bezocht: