Ik zeg altijd maar zo... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van StefanieLaura Spain - WaarBenJij.nu Ik zeg altijd maar zo... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van StefanieLaura Spain - WaarBenJij.nu

Ik zeg altijd maar zo...

Door: laurastefanie

Blijf op de hoogte en volg StefanieLaura

29 Augustus 2011 | Spanje, Madrid

Lieve allemaal,

Dit allerlaatste reisverslag (snik) vanaf een camping bij Madrid in de buurt.

De dag na het vorige reisverslag besloten we Lissabon te gaan bekijken. Dat we daarvoor een bus, veerboot (mooi!), trein, metro moesten nemen was een klein detail.
Lisboa is echt een van de mooiste steden die we hebben gezien, en dat komt natuurlijk mede door het geweldige terras en de mooie ober :)
Die avond een kopje thee gedronken met een ontzettend aardige nederlander en zijn twee zoontjes. Volgende dag zelfs een lift gekregen naar het station. Het weer sloeg namelijk om en dus onze planning. Stranddag en wolken gaan nou eenmaal niet zo goed samen :)

Die avond dus aangekomen in Porto en een leuk hostel gevonden. Omdat we een kamer deelde met twee weirdo´s en twee viezerds zijn we maar uitgebreid uit eten gegaan. Heerlijke fles wijn uit Porto verorberd :)
De volgende dag besloten we even uit te zoeken hoe we weer de grens over konden gaan (eerste in de rij voor een nummertje, dan sluit het internationale loket): alleen maar nachttreinen, FIJN!! Meteen maar weer een planverandering; die avond door naar Madrid.

Eergisteren kwamen we dus weer redelijk gebroken aan hier op de camping. Meteen een lift gekregen van onze vlaamse overburen die ook richting stad gingen; zo zien we het graag :)
Gisteren een heerlijke dag aan het zwembad doorgebracht, zwemmen, zonnen, lezen, wij hebben zeker vakantie :)

Vandaag hebben we onder leiding van de Lonely Planet Madrid van links naar rechts, onder naar boven, en achterstevoren bekeken. :) Wel een vreemde gewaarwording dat de hele stag zo´n beetje leeg was, alle Spanjolen zijn blijkbaar op vakantie en laten de stad over aan de toeristen. Maar dat mocht de pret niet drukken, wij doen ons dingskie :)

Morgenochtend nog een beetje zwemmen en luieren, en dan moeten we helaas alweer terug naar het land van de koude kikkers, de stress en het non-temperament :)

Nu zijn we helemaal toe aan een bordje eten en whatever deze avond ons nog moge brengen :)

... last but not least!

Liefs,
Stefanie en Laura

  • 29 Augustus 2011 - 20:16

    Margriet:

    last and also very least: morgen wordt het 17 graden en is het bewolkt! :)
    dat wordt iig een cultuurshock morgen; maar daar wegen jullie heerlijke, warme, donzen bedjes vast wel tegenop!

    nog heel veel plezier morgen en tot gauw,

    heeel veel liefs,

    margriet

  • 29 Augustus 2011 - 20:46

    Rein:

    Pleaasse neem wat zon mee :O

  • 30 Augustus 2011 - 05:57

    Ton:

    Ha meiden,

    Ik weet niet of jullie dit nog lezen voor vertrek maar even goed: geniet nog ff en een goede reis terug. Ik zie jullie vanavond in Rotterdam. Graag even mentale voorbereiding op: nat, koud, donker :-(

    Liefs, Ton

  • 30 Augustus 2011 - 06:36

    Ria:

    Ola chicas bellas,

    Ik zeg altijd maar zo......oost, west, thuis best:)

    Ik wens jullie nog een leuke dag, een hele goeie reis en zie jullie vanavond in Rotterdam.

    En ik zeg maar zo..... het weer is koud hier, maar het welkom warm.

    Liefs en kus
    Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

StefanieLaura

-

Actief sinds 15 Juli 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 14537

Voorgaande reizen:

11 Maart 2015 - 02 April 2015

Thailand 2015

28 April 2014 - 15 Juli 2014

Zuid-Amerika 2014

26 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

Ik en mijn rugzak

30 Juli 2011 - 30 Augustus 2011

Mijn Rugzak en Ik

Landen bezocht: