PROBLEMEN - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van StefanieLaura Spain - WaarBenJij.nu PROBLEMEN - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van StefanieLaura Spain - WaarBenJij.nu

PROBLEMEN

Door: laurastefanie

Blijf op de hoogte en volg StefanieLaura

24 Augustus 2011 | Portugal, Lissabon

Lieve allemaal,

Omdat we voor het eerst sinds lange tijd besloten iets te plannen, hebben we uitgezocht hoe we middernacht van rotterdam airport naar huis komen. Niet dus :(

HELP. Wie komt ons redden? Wij zoeken een lift in de nacht van 30 op 31 augustus van rotterdam airport naar nijmegen :)

Tegenprestatie nader te bepalen.
reageer z.s.m. :D

liefs,
stefanie en laura

  • 24 Augustus 2011 - 16:22

    Ria:

    Ola chicas bellas,

    Jullie lieten me wel even schrikken hoor, met zo'n titel en dan ook nog in HOOFDLETTERS. Hart in de keel enzo.

    Maak je geen zorgen, dat komt wel goed. Als jullie mijn bescheiden VW Polo niet beneden jullie stand vinden:) dan zou dat in ieder geval al een oplossing kunnen zijn.

    Liefs en dikke kus
    Ria


  • 24 Augustus 2011 - 17:28

    Helga:

    Wat zijn jullie een stelletje mutsen. Ga mijn mail bekijken en zie met grote letters PROBLEMEN. Mijn haren vliegen van schrik overeind, maar gelukkig is dit probleem al zo goed als opglost. Veel plezier in Potugal en nog bedankt voor de kaartjes. Dikke kus van Helga

  • 24 Augustus 2011 - 17:45

    Ton:

    Ha meiden,

    Ophalen kan eventueel ook door mij. Ik stem wel met Ria af wie. Hoe laat komen jullie ongeveer aan?

    Groet, kus, Ton

  • 25 Augustus 2011 - 07:29

    Hans:

    ja dat was schrikken zeg zo'n titel....ik ben niet zo snel als de anderen lezers maar heb dezelfde reactie...versnelde hartslag en denkend aan een snelle reis naar Portugal. gelukkig valt het allemaal mee.
    wellicht gaat hier het spreekwoord op; als twee vechten om een been... misshien kom ik ook in aanmerking om jullie op te halen. GEEN PROBLEEM HOOR doen we graag!!
    laat maar weten of je het geplooid krijgt anders komen we met het busje om alle souvenirs / kadoos gemakkelijk te kunnen meenemen.
    fijne tijd nog en stevige kussen vor beiden

  • 25 Augustus 2011 - 07:32

    Hans:

    ik broed nu al op die tegenprestatie.....
    laura wil je nog wat puin in de container laden?? en steef tja die vind alles leuk om te doen ahum..

  • 25 Augustus 2011 - 07:39

    Opa:

    Als jullie iemand weten die ons op tijd wakker maakt willen wij het ook wel doen.

  • 27 Augustus 2011 - 13:59

    Jennifer:

    En mocht iedereen spontaan ziek op bed liggen maak ik er wel een nachtelijk ritje van :p hihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

StefanieLaura

-

Actief sinds 15 Juli 2011
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 14558

Voorgaande reizen:

11 Maart 2015 - 02 April 2015

Thailand 2015

28 April 2014 - 15 Juli 2014

Zuid-Amerika 2014

26 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

Ik en mijn rugzak

30 Juli 2011 - 30 Augustus 2011

Mijn Rugzak en Ik

Landen bezocht: